Effektiva Lisa

Det är jag det! :) I allafall idag. Nu har jag redigerat det klart både artikeln och nanoteknik
och annonserna för Röda Korset. Pdf:at dem har jag också gjort. Skolans datorer är mkt bra!

Tänkte egentligen ta tåget hem som går om fem minuter, men väljer att ta det som går om en timme.
Ska träffa Kajsa på stan och handla julklappar. Då slipper jag gå och strosa så länge innan. Najs!
Ikväll ska jag träffa Josse och Linda över en bit mat någonstans. Troligtvis Gränden.

Är superhungrig just nu. Men lovade Kajsa att käka med henne. Orkar jag hålla mig en timme till?
Får väl köpa någon frukt.

Vet ni? Jag gjorde värsta fyndet igår när mamma och jag presentshoppade till Kajsa. Hittade en
mycket fin guldspegel för ett ynkligt pris, 89 spänn! De andra jag har sett kostar minst 600 spänn.
Har ju letat efter en sådan spegel.
Jag och Mathias valde även tapeter igår. På Öbergs färg. Kommer bli ljust och fint. Blir skönt när
det blir färdigt sen.

Näe, nu ska jag slösurfa lite.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Duktig du e gumman :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback