Ehh.....


Hej!

Ok, inser att jag slarvat rejält med updates här på bloggen. Har inte haft för mig så
mycket, dock. Förrutom igår då vi hade underbar tjejkväll hos Åkern.
Åt fetaostfylld kycklingfilè, hasselbackspotatis och Zsatsiki. Vet ni hur gott det var?

Fick tillbaka Björns första rättning av nanoartikeln igår. Gick sådär halvbra. Men vi behöver inte lämna in islutgiltiga versionen förrän på fredag så jag har tid att finslipa artikeln. Hoppas det blir bättre då!

Jaha, fredag igen som vanligt. Men det är ju bara bra, iofs. Jag e ledig. Wonderful. Måste börja på en uppgift från Röda korset. Sen ska jag ta bussen ut till kärsta. Vi ska fira Björns examen ikväll, i Gullbo.
Blir najs!

puss puss

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback