Fredag hela veckan..

Hej!

Ja det känns verkligen som det alltid är fredag, och det gör ju verkligen ingenting. Idag blir det plugg för min del (nanoteknik), vilket kanske inte är det ämne som intresserar mig mest direkt. Men det gäller att göra det bästa av situationen och försöka lära sig något om layout i indesign. Vore roligt att göra något som man känner sig speciellt nöjd med.

Ikväll blir det softarkväll som vanligt med god mat och idol. I morgon åker vi på kryssning med hela Mathias "bauta-familj". Elva pers blir vi. Blir nog kul :)

Nu ska jag snart göra mig i ordning för ett spinningpass. Mycket välbehövligt kan jag lova. 
Blir najs. Sen ska jag göra i ordning mig på friskis tänkte jag. Kanske unnar mig att sola lite. Måste även köpa strumpbyxor till i morgon. 

Ha en trevlig fredag och fortsatt trevlig helg om vi inte hörs innan söndag.

Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback