Idag blir det plugg och indesign..

God Morgon bloggen!

Kunde inte riktigt somna om efter Mathias åkt till jobbet. Byebye darling, ses ikväll...:)

Idag har jag massa plugg att göra. Sedan står jag i valet och kvalet i frågan om jag ska ta mitt pick och pack till Eskilstuna för Indesignkurs klockan 1. Måste ju lära mig programmet, men samtidigt är det så frestande att bara vara hemma idag när man väl är LEDIG. Men jag måste nog lära mig InDesign nu. Önskar att jag var så där duktig som kunde lära mig själv. Jag är nog inte en självlärd person!


Kommentarer
Postat av: CiiLiIA

Vad bra att någon förstår mig. Skulle aldrig någonsin kunna lämna er, oavsett om det bara handlar om två år. Ja, vore kul att ses men jag är upptagen på torsdag. Har en tvätt-tid då som jag verkligen MÅSTE ta. Annars kan jag närsomhelst. Puss

Postat av: Anna

Jag kan också närsomhelst :) Undrar hur josse har det i morrn kväll? puss puss

2007-11-13 @ 09:58:05
URL: http://annastextochtankar.blogg.se
Postat av: CiiLiiA

Vi kan gärna vara här om det funkar för er? Så slipper jag krångla med skjuts å så, lite knapert på den fronten :)

2007-11-13 @ 10:49:33
URL: http://ciiliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback