Kvällsfika hos mormor.

Jag och Mathias spenderade eftermmiddagen med att tvätta det sista. Skönt att ha det gjort. Han fick förresten åka hem tidigare från jobbet idag, Mathias. Inbrott i idrottshallen minsann.  Vilka dårar det finns!

Har nyss varit och fikat hos mormor. Mamma var där också. Bullar och sockerdricka. Mums! Mormors bullar är godare än andras bullar, tycker jag. De blir mer "porösa" om ni fattar vad jag syftar på.

Hade redovisning på recycle design texten idag också. Gick hyffsat, skönt att lägga den åt sidan!

Ikväll blir det fotbollsgala, naturligtvis. Det är så kul med sådana galor!

Måste väl börja på skrivgrejen om Gutenberg. Drygt!

Puss på er alla!

///Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Tillochmed jag ska se på fotbollsgalan. Jag gillar inte fotboll, som du vet, men galor är ju alltid kul :) Jag saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback