Överraskningsfest för allas vår Pasi!

Heeej!

Hade en skitkul gårdagskväll. Vi har sedan lång tid tillbaka planerat en överraskningsfest för vår underbara kompis Pasi! Riktigt kul blev det, med god mat och en hel del alkoholhaltig dryck.
Har varit lite småseg idag...

Kolla Cissis blogg för bilder!

Jag har kommit på vad jag ska önska mig i Julklapp av min familj; en digitalkamera. Man är ju för fan handikappad utan! Vill också kunna dokumentera varje litet steg jag gör, haha. Man sparar ju inte bara pengar men också många underbara minnen.

Vet ni vad vi ska äta ikväll? Egenmarinerade revbensspjäll och potatissallad. Riktig söndags/bakis-mat. Sjukt gott ska det bli. Bara tio, nej, nio minuter kvar i ugnen nu...Mmmmm Mmmmm Mmmm!

I veckan ska jag försöka leva lite hälsosammare än jag gjort den senaste tiden. Hade ett riktigt bra flow för några veckor sedan, med bra mat och mycket träning. Så måste det bli igen, för jag känner ju att jag mår bättre då.

Nu knorrar min mage dock för mycket för att jag ska orka tänka på vad jag skriver..

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Det var så roligt och han var SÅ tacksam. Kunde inte sluta prata om hur tacksam han var när vi kom hem :) Tack för all hjälp!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback