Bra dag.

Heej!

Det här kommer bli en bra dag. Jag känner det på mig.
Även fast jag har tons and tons to do och förkylningen vägrar ge med sig.

Dagens planer:

Ta mig till Eskilstuna och träffa min grupp i infodesign. Planera redovisning och fixa det sista.
Är sååå nöjd med vår förpackningsdesign på medicinförpackningen.
Om jag vore läkemedelsföretag skulle jag nappa på vår idé. Direkt.

Kanske sitter jag kvar i skolan efter gruppmötet. Måste bli färdig med min flygbiljett. Kom en liten bit igår. Mathias hjälpte mig en del, han förstår så snabbt. Men så är han ju lärare och det ligger i deras natur att vara smarta.
:P Jag funderar skarpt på att gå en kurs i photoshop by the way. Hur ska jag annars klara den här utbildningen?
Komvux har väl photoshopkurser kvällstid?
Undrar om Minna är en fena på det?

Jaja, efter Eskilstuna ska jag ta mig hem till Västerås. Ska leta rätt på ett par nya stövlar på stan. Lite varmare sådana inför vintern. En jacka vore också bra om jag hittade.

Klockan sex ska jag träffa tjejerna på Tabasco. Sååå glad över att de har öppnat igen. Det är väldigt mysigt där inne. Vi ska käka något och ta ett glas. Myspys!

Sen hem och fortsätta plugga..
Kommer det bli så? Nääe. Kommer jag få skynda mig hem i ilfart i morgon efter föreläsningen och fixa klart de sista i tid? Jajjamen!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Åh, jag skulle oxå kunna tänka mig en kurs i photoshop, tycker sånt är kul :) Fattar inte heller något av det, skaffade photoshop men har knappt använt det... komplicerat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback