Fantastisk helg!

Tjeena!

Helgen har varit skitrolig. Tog det väldigt lugnt i fredags kväll framför idol. Slutresultatet kan diskuteras. Skrev färdigt min slutgrej för infodesignen. Gick i ett rasande tempo, fingrarna hittade tangenterna som aldrig förr. Vi trivs ihop, jag och min älskade laptop!

Igår storhandlade jag och Mathias massor av mat. Skönt att ha hemma, vi har fryst in massvis så vi kommer nog klara oss på det ett bra tag.
Sen var det dags att göra sig fin inför kvällen.  Efter panik-strumpbyxeletning och en bussmiss hamnade vi tillslut på viksäng och pizzerian där..
Mötte upp Alex,Björn,Nage,Stockarn,Malin och Johanna. Åt, killarna drack wiskey och tjejerna vin och obefintlig cider som fanns ändå. Mysko plejs men kul sällskap!
Hem till Alex och Björn, tjuvstartade med glögg och pepparkakor (med supergod brieliknande ost på! rekomenderas!). Riktig julstämning. Josse och Mats kom efter ett tag. Vid elva stack jag, Mathias, Johanna, Nage, Stockarn,Malin och hennes kompisar ner på krogen. Åhhh va kul det var! Riktigt bra drag därinne. Korv efteråt ur en kiosk och prommis hem i den kalla höstnatten...

Idag har vi tammifan inte gjort ett skit, underbart! Lagade mat iofs, och åkte till affärn och köpte schweichernötsmarlabou.Mmmmmmmm Mmmm Mmm! Busade med Kajsa på donken oxå, såå kul.

En mycket bra helg till ända.
Snart åker Åhs till extremt mycket varmare breddgrader och kvar är jag är i ett höstigt Sverige.

Puss Puss!

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Vem är Malin??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback