Italiensk mat innan tur till Arlanda.

Hade en sådan jättemysig dag igår. Jaa,hela helgen har varit myyys.

Slappade hela dagen,skjutsade Björn och Alex till en middag i Hökåsen..
Sedan ner på stan och åt på tjusig restaurang. Il Primo. Italienskt. Dyrt och flådigt, sved i plånboken..:/
Vi blev kvar där ett BRA tag. Mycket folk och riktigt hög stämning.
Vill dit på vinprovning.

Blev ingen utgång igår.. Trött och alldeles alldeles för MÄTT. haha.
Mys med my love i stället. Vi kikade på gamla vimmelbilder från 03, 04 och 05 och tävlade om vem som var med på flest. haha.Mathias vann.Skit!
Såg sååå mkt människor man känner igen.. Riktiga gamla konradrävar.
tänk vad vi hängde där förut.

Tror jag skulle få cellskräck om jag gick dit igen. Men kanske, någon dag? haha.

Idag ska jag reducera min väntantext med 1000 tecken. Skitsvårt.

Mamma hämtar mig här i stan vid sex, sju. Då ska jag hänga med ut till Kungsåra en sväng innan vi beger oss till Arlanda och hämtar syrran.Hon kommer hem från en veckas semester i Turkiet.
Hon kommer vara brun och fräsch. Avis, jag?
mysigt med en sväng till Arlanda hur som helst. Vi ska åka lite tidigare och fika där och så...

Vet ni? Mathias och jag har förresten laddat ner de första avsnitten ur de nya säsongerna av NCIS och Heroes. Såg första avsnittet av NCIS igår...Lyckan är gjord. Min absoluta favoritserie. I hela världen.

Det var min helg det=)

pusspuss





Kommentarer
Postat av: Josse

Såg första avsnittet av Heroes igår. så kul att få se sina gamla vänner igen :)

2007-10-08 @ 00:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback