Läskigt.

Heej!

Det är läskigt vad veckorna går fort nuförtiden.

Idag har har vi haft presentation av våran förbättrade Arava-design. Gick bra och jag är nöjd!
Fick även ett glädjande besked från Anders, min uppgift ska inte vara gjort i photoshop utan skall lämnas in skriftligt. Jag studsade ut från lektionen av glädje.
Ännu bättre blev det när jag kollade mejlen.. Hela klassen fixade g på tentan. Vilket innebär att jag kirrade den.. Glad och lättad.

Åkte tåg till Västerås där jag mötte mamma och tillsammans åt vi lunch på vivaldi. Mmm!
For ut till hälla och kollade runt lite. Mamma köpte gardiner men jag hittade inga. Handlade lite mat att äta ikväll då jag är alldeles alena. Sen fick mormor lite besök med goda bullar.
Nu sitter jag här i lägenheten alldeles själv. Rätt skönt faktiskt. "Du är inte hemma själv så ofta" , sa Mathias idag och det har han alldeles rätt i.
Själv sveper han nog en öl i det här tillfället.

Ikväll ska jag titta på Idol och bara njuta. Skriva lite på uppgiften ska jag göra också.
Men mest njuta.

I morgon blir det dag-plugg och mathandling. På kvällen är det fest! Vet inte riktigt vilka vi blir än men Jag, Mathias och Johanna är spikade iaf. BMB!

Puss Puss !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

hehe, jag veeet, veckorna går läskigt fort :P

jag har oxå haft en mysig hemmakväll för mig själv framför tvn, riktigt skönt ibland :D

Puss gumman

Postat av: Elin

haha ja ba: vilken skiva? :P tsss. kom på det sen.

Puss :D

2007-10-27 @ 09:53:48
URL: http://dizdizdiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback