Ledig dag och middagsgäster.

Ledig dag och middagsgäster.

Tjooo!

Ledig idag,undebart skönt. Grymt irriterande att Mathias var tvungen att stiga upp ur sängen så tidigt. Hade gärna haft honom kvar där en stund.
Just nu sitter Johanna på planet till Dominkanska Republiken. "Ses om ett halvår då", sa vi på telefonen igårkväll. Fyfan. Men hon kommer ju tillbaka, det vet jag. Skulle inte vara helt fel att byta kylan mot varmare breddgrader just nu kan jag lova. Jag får nöja mig med soldäcket på Birka cruises som vi ska på om några veckor. Blir riktigt kul!

Idag har jag faktiskt namnsdag. Isabella står i almenackan. Ska bjuda familjen på mat här ikväll.
Thai-inspirerat blir det. Köpte en creme fraiche här om dagen som det stod thai på. Den ska jag försöka göra något med.

Usch, igår köpte jag en dyr skolbok på akademibokhandeln i Eskilstuna. Den måste jag läsa i idag.

Klockan elva ska jag följa med mormor och handla lite. Måste faktiskt säga att det är ganska mysigt att ha min mormor i huset. Hon är så söt och cool. Lika pratglad som jag, vi snackar gärna över en fika i hennes kök.

Näe, nu ska jag... göra något som jag inte vet vad.

Puuss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ett tips: Maila till oss treor (eller tvåorna) och fråga om någon har böckerna du behöver. Vi brukar kunna hjälpa till med billiga priser. Och köp aldrig böcker på Akademibokhandeln! De är alltid dyrast. Adlibris.se eller Lycknis.se har jättebra priser. :]

Postat av: Johanna

Hej gumman! Grattis på namnsdagen i efterskott.. Du har fått mail! Puss

2007-11-01 @ 22:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback