Moff-fredag

Hej!

Igår var det fredag och jag och Mathias frossade i mat och snacks som vanligt. Men man måste få unna sig ibland :P

Vid 0300 traskade vi till Mcdonalds och mötte Kajsa som avslutat sitt pass. Det kändes som om snön inte var långt borta då. Riktigt kallt.

Förresten såg vi sista Beckfilmen ever här om dagen. Den var, tillsammans med den första också den bästa tycker jag. Ska inte avslöja något förrutom att jag tycker att ni ska se den.

Ikväll ska vi hem till Mathias föräldrar och sova där. Blir mysigt!

Puss på er!
/Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Hej gumsi! Har du fört över pengar till mig? (70:-) Inte varit inne å kikat än, men skulle bara höra.

Postat av: CiiLiiA

Det gör inget :)

2007-10-15 @ 09:15:29
URL: http://ciiliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback