Ny fräsching...

Hello!

Idag när vi kom hem efter en trevlig kväll/natt hos mina föräldrar satte jag mig vid min bärbara dator för att skriva en grej till skolan. Datorn har krånglat ett tag, men idag vägrade den att starta.
Då fick jag nog. Det är väldigt drygt att aldrig veta när eller om den funkar. Så vi tog bilen direkt till Onoff och köpte en ny. Tror jag är lite...kär. Det är en liten och fin sony. alldeles blank och silvrig e den I love it!

Nu knapprar jag på den. Måste verkligen sätta igång med mitt referat nu.

I morgon : Upp tidigt och tvätta. Massor. Sen : grupparbete i skolan. Senare : Födelsekalas hos farmor.

By the way! Johanna e hemma nu :) Men hon e på Stockholmsäventyr. Spännande!

Trevlig avslutning på helgen!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Åh, härligt med ny dator!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback