Bara en liten lista först....

Snodd av Cillan

1. Hur gammal är du om fem år?

27 bast, haha.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Mormor. haha
3. Hur lång är du?

173 cm över jorden
4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Disturbia, helt ok!

5. Vem ringde du senast?

Pizzerian igår :D

6. Vem ringde dig senast?

min mobil har inte funkat på ett tag så jag kommer faktiskt inte ihåg.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Samma svar som ovan..

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Det är så spännande med sms.. men det beror ju helt enkelt vem det är man har i andra änden så att säga...

9. När såg du senast din mamma?

Igår, maaaaaammma

10. Vilken ögonfärg har du?

Bruna

11. När vaknade du i dag?

kvart över nio,prick!
12. Vilken är din favoritjulsång?

hmm...vet inte riktigt...

13. Vilken är din favoritplats?

hemma! mys i soffan med ett glas vin och några goda ostar..då mår jag bra.

14. Vilken plats föredrar du minst?
vet inte riktigt.

15. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Hoppas jag har ett bra jobb som informatör eller journalist, är tillsammans med min älskling och har ett circa ett barn..

16. Vad skrämde dig om natten som barn?

kommer faktiskt inte ihåg om jag var speciellt rädd för något nattetid

17. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
måste ha varit nåt mathias sagt

18. Hur stor är din säng?

120 härliga centimetrar haha

19. Har du stationär eller bärbar dator?

Har en alldeles egen bärbar!
20. Sover du med eller utan kläder på dig?

nästan helt utan, eller helt näck haha hmm lät konstigt
21. Hur många kuddar har du i sängen?

två och en pytteliten

22. Hur många landskap har du bott i?

Ett.

23. Vilka städer har du bott i?

Västerås.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Skor med strumpor i när det är kallt och regnigt, på sommaren gärna barfota:)
25. Är du social?

Är nog rätt social :)

26. Vilken är din favoritglass?

Nogger eller nån svalkande islglass..men jag gillar sorbet bäst

27. Vilken är din favoritefterrätt?

Marängsvisch
28. Tycker du om kinamat?

guuud ja 

29. Tycker du om kaffe?

nja, sådär...är väl inget jag inte skulle dricka om jag inte var i skolan och behövde pigga till mig direkt

30. Vad dricker du till frukost?

Juice helst.

31. Sover du på någon särskild sida?
kan somna på vilken sida som helst tror jag, men helst "innåt väggen"

32. Kan du spela poker?

Litee

33. Tycker du om att mysa/kela?

Ja, kan va riktigt gosig av mig om jag vill...

34. Är du en beroendemänniska?

Halvt som halvt...

35. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Jaa

36. Vill du ha barn?

Som det  känns nu. så ja. Två stycken.

37. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska.

38. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej som tur är.
39. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet

40. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder,god mat och dryck

41. Äger du dyrbara smycken?

Hur dyrbara?

42. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Idol, haha

43. Kan du rulla med tungan?

inte så bra

44. Vem är den roligaste människan du känner?

Johanna,Cissi, Josse och Linda... Min karl kan också få mig att asgarva... Just ja, Kajsa! Icke att förglömma haha

45. Sover du med gosedjur?

nääe

46. Vad har du för ringsignal?

nån mobilsginal

47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja mamma har de nerpackade nånstans

48. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

en dvdförpackning

49. Flirtar du mycket?

Inte medvetet. Med min älskling bara :D

50. Kan du byta olja på bilen?

haha nää.. har ju inget körkort ens.

51. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nope

52. Vilken var den senaste boken du läste?

hmm...nån riktigt smaskig chicklit var det iaf

53. Läser du dagstidningen?

helst i pappersform, annars på nätet

54. Prenumerera du på någon veckotidning?

nej inte längre

55. Dansar du i bilen?

nej, sjunger dock.

56. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

är så jävla trött på både rix fm och mix megapol.. men ändå är det dem jag lyssnar på..

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

anteckningar i skolan

58. När var du i kyrkan senast?
hmm... i somras nån gång vid ett besök till farfars grav.

59. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Marianne Gestrin!

60. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Nästan en hel vecka i Danmark..haha. 

61. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Fick underabara blommor av min karl som luktar ljuuuuvligt i lägenheten!


Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Men Anna... Det stavas CirKa. Med K! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback