Dagens "to do list"

Tjo!

Ledig idag. Är kanske dock tvungen att göra en avstickare till Eskilstuna i alla fall och träffa min grupp på informationsdesignen.
Har massor av plugg att göra.

* Skriva klart min stilanalys som ska vara inlämnad på onsdag. Den är riktigt jobbig
* Göra synopsis (kul ord tycker jag) på min väntan-essä.
* Läsa tre miljoner sidor i Cassiderb boken jag äntligen fått hem

Ikväll väntar dejt med tjejerna. Johanna är ju hemma för er som inte vet. gråtochkramkalas i lördags kan jag ju berätta.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Mathias

Hej gumman!
åker direkt efter jag slutat runt 5-10 över fyra måste låsa gympasalen :D är väl hemma runt halv fem
älskar dig puss puss

2007-09-03 @ 14:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback