Exhausted

Hej!

ÄNTLIGEN färdig med en skitkluring till husuppgift. Skönt!
Ska knalla till tåget om en liten stund. Det går om en halvtimme. Sen hämtar my love mig på stationen i väserås och så ska vi åka hem till hans mormor och fixa nåt med hennes dator.
Sen hem och.....SLÖA framför tvn. Gud va skönt. Tvkväll ikväll!

Jag har fått en yoghurtfäck på jackan som ser löjlig ut. Den har verkligen satt sig också. Måste försöka gnugga bort den.

Känner att jag behöver vila upp  mig. Vad passar då bättre än en riktig tjejhelg i sthlm med allt vad det innebär? Massa girltalk,utgång och myyys!

Fick ju pengar i går. Köpte spinningkort och vips så känns det som man är broke!
Tragiskt.

Nej. nu vill jag hem! HEM!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback