Herrgärdets vårdcentral, en helt vanlig måndag.

Tjing!

Precis hemkommen från en tur med min kära mormor till Herrgärdets vårdcentral. Vi har lunkat i ett minst sagt lugnt tempo, jag, mormor och rullatorn.
Efter provtagning och blodtrycksmätning stannade vi till på herrgärdets servicehus för en trevlig förmiddagsfika. Jg, mormor och en matsal sprängfylld med hungriga pensionärer.
Jag ser tillbaka på den här förmiddagen som att jag gjort en bra gärning. Mormor var tacksam för att jag följde med och det gör mig glad.

Fick mejl från min babe nyss som frågade om vi inte kunde hitta på nåt efter han slutat jobba. En runda på stan eller så. Självklart svarade jag som aldrig tackar nej till en shoppingrunda, även fast jag inte kan titulera mig som rik. Långt därfifrån.

Nu ska jag skriva lite på en essägrej + reklamuppgift vi fått. Ska inte tråka ut er med mer info om den..

Ha en bra dag, tjong!

//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback