Hur gick det här till?

Det är redan fredag. Den här veckan kandiderar nog defintivt till en av de snabbaste i mitt liv. Shit alltså.
Var till skolan idag. Hade föreläsning om retorik. Rätt intressant faktiskt.
När jag kom hem igen slank jag in en sväng på Gina och provade lite kläder...ehh ouuppps.. fastnade för två grejer som jag kanske kommer bli tvungen att köpa. Fast jag nästan är pank :P

Ikväll blir det lugnt.... Vilket känns SÅ skönt. Det finns inget bättre än att spendera fredagskvällen än tillsammans med min underbara, underbara älskling. Vi ska äta laxkotletter med kokt potatis till. Är ju en riktig laxtjej.haha vilken töntig mening.
Måste göra lite ärenden senare. Vårt bredband har kommit till en kiosk nere på stan nu. Har bara haft provisoriskt hittils. Så snart har vi även telefon också. Perfekt. Man blir mer och mer hemmastadd.
Trivs extremt bra här på rådmansbacken 4b.
Känner ju till allt. Eftersom morfar och mormor alltid har bott i det här området känner jag mig trygg. Det doftar morfar på något vis och det ger mig ett välbefinnande :)
Här vill jag bo i flera år.

Vill inte flytta runt mer nu. Nu vill jag vara kvar på ett och samma ställe ett bra tag. Har faktiskt flängt runt en hel del i mitt 22åriga liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback