Inspirerande föreläsning...

Heej!

Gårdagen var riktigt bra, liksom resten av veckan varit. Nu ska det dock bli gryyyymt skönt med helg!
I alla fall, kort summering av dagen innan idag ;) ¨

Föreläsning med en jätteduktig cypywriter från prfirman trafalgar.. älskar när follk från verkliga livet kommer och pratar... man får en grym kick!
Fick lära oss hur man bygger upp reklam och sånt..
så himla kul tycker jag.
Lisas och min rosa amazonClean gick inte av för hackor den heller..:)

Sen fick vi lära oss grunderna i Indesign. Lärde ig ju lite förra terminen också när jag läste kurser. Men jag kände samtidigt att jag glömt bort en hel del så jag gick på lektionen i alla fall.. det var nog tur ;)

Sen vart det tåg hem till Västerås, där jag träffade tjejerna för en fika. Johanna åker ju tillbaka till Kreta typ..nu. :( Har varit sååå skönt att haft henne hemma. Bara vetskapen om det liksom. Dröjer inte så länge nu innan hon kommer hem en kortis igen...innan hon drar till dominikanska ..=) Vilken internationell karriärskvinna hon är, my love!

Nu sitter jag här med en smoothie gjort på blåbär och banan.. Gottgott. Ska snabbsminka mig och sen traska ner till stationen... Har redovisning i bildesign idag.. måste träffa min grupp innan och prata ihop oss lite. Därför jag åker med det tidigare tåget.

Hoppas att alla mår superbra!

Puss!
//Anna

Kommentarer
Postat av: Mathias

Hej älskling!
Här är min mail adress: [email protected]
de envisas alltid med att stava mitt namn fel jaja det blir bra ändå puss puss älskar dig

2007-09-07 @ 10:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback