Lista snodd av Cissi


Namn:
Anna
Kön: Kvinna.

Ålder: 22.

Längd: 173 cm
Smeknamn: Jansson av Åhs, Janne av Cissi...
Hårfärg: Just nu är jag brunhårig men börjar redan tröttna...

Ögonfärg: Brunögd


Har du någonsin:
Ätit sushi: Näe, inte mycket i alla fall. Vill prova mer.
Klättrat på berg: Räknas våran stora sten hemma i kungsåra? Den e verkligen JÄTTESTOOR. haha
Sett vita huset: Bara på tv och på bild tyvärr..


Antingen eller:
Kallt eller varmt: Varmt!
Spets eller satin: Tåls att tänka på..
Svart eller rött: Svart. Fast, jag älskar rött också!
Regn eller snö: REGN
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår - lätt
Matte eller engelska: Engelska...


Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja väldigt mycket också
Vet den om det:  Det hoppas jag verkligen
Vad tittar du på hos det motsatta könet: händer,armar,ögon.hår


Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Ja!

Bråkat med en kompis: Näe verkligen inte


Gillar du att:
Ge kramar: Jaaa
Ge massage: Tror inte att jag är så bra på det ? Skönt att få..
Gå promenader i regnet: Helst inte


Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Hade en mycket turbulent sommar med många tårar men också lycka och mycket pirr i magen. Åkte till Åbo med mamma och till Cypern med vårt gäng=)
svär du för mycket? Ja ibland väljer jag inte direkt mina ord

När duschade du senast: Igårkväll
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Gråa mysisar
Vilken låt lyssnar du på just nu: Marcus Landgren-the luckiest..haha fråga inte
Saker på skrivbordet? penna,högtalar,dataskärm,lite papper

Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Mathias blåa lilla skrivbord
Vad var det sista du åt: köttfärssås och spagetti
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Det tror jag ni vet..=)
Har du en lavalampa: Nopps!
Hur är vädret just nu: Soligt
Vad gjorde du igår kväll: Gick promenad och kollade på film
Vem pratade du sist med på telefon: Cissi
Vad gör dig glad: Mathias, mina vänner,familjen,mimmi..
Vart skulle du vilja du åka: Vart som helst där det är varmt men gärna till dominikanska republiken i vinter..Till en viss åhs!
Vill du ha barn: Ja, när tiden känns rätt och allt sånt...

Vad ska dom heta: Näe det behåller jag för mig själv


Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Men du är VISST bra på att ge massage. Det tycker iallafall jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback