Nyvaket tillstånd.

Heej!

Mathias åkte nyss till jobbet och jag kan som vanligt inte somna om..Lite irriterande faktiskt :P
Är ledig idag, skönt!

Veet niii? Igår var vi ute och joggade och jag stannade inte en endaste gång! (Ja jag blev lite stolt) hihi. Men sedan när vi kom upp i lägenheten igen dunkade hela ansiktet som om huvudet skulle sprängas vilken sekund som helst.
Mitt nya, hälsosamma liv har nämligen börjat nu!
Var ju på spinning i förrgår, 90 min!
Idag ska jag dit igen klockan halv tolv tänkte jag. Går hela vägen fram och tillbaka också. Följ min väg till en sundare kropp.haha.
Fast i helgen struntar jag i det där och åker till Stockholm med tjejerna istället. Fyfan va kul det ska bli!

Puss puss på er!
//Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Åh, du är verkligen duktig Anna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback