Onsdagsmys

Igår slog jag och älksklingen till lite extra och gick ut åt - mitt i veckan sissådär.
Jättemysigt var det. Gott också. Mums!

Nu sitter jag här framför datorn, med en tallrik snabbmakaroner och köttbullar. 
Stark kontrast mot gårddagens middag.
Men köttbullar och makaroner går faktiskt inte heller av för hackor. Speciellt inte idag, då man har lite halvbråttom. Nu har jag rensat tvätten, nu ska den bara ta sig ner till tvättstugan också.
Sen ska jag ju som sagt träffa tjejerna på stan.

Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad mysigt att bara gå ut sådär spontant :) Köttbullar & snabbmakaroner lät ack så smarrigt :)

Postat av: CiiLiiA

Köttbullar och makkisar är mums. Men jag äter bara hemmagjorda bullar, de andra smakar prutt :) Ses snart!

2007-09-13 @ 12:54:29
URL: http://ciiliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback