Stört!

Heej!

Så himla stööört alltså. Jag skrev ett inlägg i morse som aldrig dök upp på bloggen. Jag uppdaterade och uppdaterade, men ingenting hände.
Sen helt  plötsligt gick tryckte jag på länken (visa inlägget) och vips vad jag inne på min bloggs som jag skapade för över två år sedan.. Den finns inte ens i rullgardinen vid inloggningsknappen... hade ju inte ens en bärbar då..vad vitt jag vet. haha.

Ja herregud.

Myssöndag i dag, med american pizza och sååå.. haft alex och björn här på besök! Trevligt!:)
Skrivit klart en analys som jag även skickat in till Björn.
Älsklingen spelar data och jag knapprar här.

Puuss

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Det var märkligt hörredu. För mej passar det att köpa prelle närsomhelst :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback