Inte van.

Goder kväller.

I morgon är det en stor dag. En väldigt stor dag .
Det pirrar i min mage...

Sover i Kungsåra i natt, måste ju ladda upp
tillsammans med Kajsa. Det här är andra gången
på en vecka som jag sover här ute på landet.
Det låter ju inte så konstigt eller svårt, men faktum
är att det är ovant för mig. Jag har sedan sex år tillbaka
sovit bredvid en karl i princip varje natt. Det gör att det känns
lite olustigt att sova själv. Inte alls bra. Måste öva mig in case
att Mathias lämnar mig för något bättre *hehe*
Vad skulle jag göra då lixom?

Så nu ligger jag själv i min säng i kungsåra.
men jag är inte totally alone. Har nämligen kvinnligt
sällskap bredvid mig. I form av en hund. Världens
bästa Mimmi. Hon snarkar till skillnad från min karl.

Puss Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback