List-tajm

Vad heter du? Anna
Mellannamn? Isabella
Vart bor du? Västerås
Trivs du där? Jätte,jättebra :)
Brukar du läsa horoskop? Ja för skojs skull, i typ metro på tåget eller i Expressen
Har du körkort? haha nej
Äger du några converseskor? nopp
Favoritdjur? Vår hund mimmi
Vad spenderar du dina pengar på? hyra,mat,resa,kläder,mat ute
Festar du mycket? Njaa, eller.. Mkt mkt mer för några år sedan
Antal kuddar i sängen? två, vi behöver verkligen köpa kuddar
Äter du frukost? Ja annars känns allt så konstigt
Kan du baka bullar? Ja om jag har ett recept så. Fast det var enormt länge sen
Har du varit med i scouterna? nej
Bläck eller blyerts? Bläck
Mc donald's eller burger king? Gillar inte BK så säger Mcdonalds.Älskar deras ceasarsallad..mm
Är du allergiskt mot något? nopp
Äger du ett busskort? Har gjort men inte längre
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? grön eller blå, men är inte så förtjust i mjölk
Vad åt du till frukost? har inte ätit än
Hur ser du ut idag? inte mkt för världen än så länge men efter en dusch och lite clothes kanske man duger åtminståne haha
Vad såg du senast på tv? ett sorligt insider igår..usch grät och grät och grät
Hur svarar du i mobilen? "hej det är anna" HAHA
Vem ringde du senast? Kajsa
Antal timmar sömn inatt? 7.5 kanske?
Sov du ensam? nej min karl låg alldeles bredvid mig
Brukar du snusa? har  väl hänt på några fester
Vad är det på din favoritnattmacka? skinka, ost, ägg o kaviar..olika :P
Tycker du om din pappa? MASSOR! Min pappa är bäst!

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
Mathias
Såg dig gråta: Mathias när jag grät till insider igår
Du gick på stan med: Johanna
Skällde på dig: Kommer faktiskt inte ihåg..har nog inte fått skäll på ett tag, haha!
Skickade ett e-mail till dig:  Något skolmejl tror jag, haha.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
ja
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: nej
Sjungit: hahaha jaaadå everyday
Sagt "Jag älskar Dig": Jaaa då :)
Velat säga till nån att du älskar den: Ja och gjort det också
Träffat någon ny: haha nej
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Ja

SENASTE:
Låt du hörde:
Fix you-coldplay
Film du såg: 27 dresses men den slutade mitt i
Sak du stal: Har aldrig tagit något i någon affär eller så, men kanske ett klädesplagg eller två av min syster haha
Mat du åt: köttfärslimpa hos josefin
Gången du åt en 7-Eleven korv: Har aldrig ätit en sån eller sett någon heller för den delen..vi har inte 7-eleven här
Människa du slog: öh..kommer inte ihåg, mathias eller kajsa kanske? på skämt såklart haha
Stora bussresa: stadsbuss åker jag lite då och då, men stora bussresa? evigheter sedan, från örebro till vås för över ett år sedan säkert
Långa telefonsamtal: med johanna igår
Senaste dusch: igår morse, strax dags för en ny
Senaste inköp: mat typ haha
Senaste irritation: ehh.. vet inte faktiskt
Senaste glass: igår hemma hos josse
FÖRSTA:
Första bästa kompis:
johannes
Första jobb: vedbo korttidsboende
Första inhandlade skiva: haha vet inte riktigt men typ.. carola..haha
Första begravning: hmm..bengts kanske?
Första piercing/tatuering: I öronen när jag var elva tolv kanske? haft i naveln också men det slet sig bort, och tatuering när jag var ca 20 år
Första fiende: Förhoppningsvis ingen?
Första stora resa: Kreta

EXTRA STUFF:
Tar du droger:
absolut inte
Dricker du: Såklart jag gör man klarar sig inte utan vatten :P
Vad är du mest rädd för: Att krocka igen, att någon jag älskar ska ryckas bort från mig
Vilka kläder sover du i: Underkläder, eller som gud skapade mig hahahahhahhahhahahaa
Vart vill du gifta dig: I Kungsåra kyrka :D
Vem hatar du mest: hatar ingen peronligen men skulle gärna se en värld utan mördare, våldtäcktsmän och pedofiler.
Varit kär: Ja :)
Kör du bil: nej
Gillar du att ha folk omkring dig: Jajjamensan!
Är du ett hälsofreak: nej inte i den bemärkelsen
Är du ensam nu: Japp!
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Senaste hitsen haha
Vill du gifta dig: Någon dag när det känns rätt,självklart!
Vill du ha barn: Ja det tror jag nog, någon gång in the future när det känns helt rätt.

PUSS!!

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Den ska jag bannemig sno!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback