Ny vecka, nya tag.

Heej!


Ursäkta bloggtorkan, haha.
Men de senaste dagarna har jag faktiskt
inte kunnat - bloggen har ju bytt plattform.

Hade en helt underbar helg, rooligare på länge
tycker jag! I fredags käkade jag och Mathias + Björn,
Nagge och Isabella hemma hos Josse. Hade inhandlat
en bag in box och det blev ett eller två glas för mkt den kvällen.
Men det var lugnt och trevligt:)

I lördags var jag ut med tjejerna. Fan va kul det var
och gud vad jag älskar mina underbara!
Vet att jag babblade på en massa om mej själv men
ni anar inte hur skönt det är att prata med er!
Sen åkte vi ner på tabasco (fick skjuts av robban, Lindas karl)
där vi drack en drink, sen blev det bmb :)
Älskar älskar älskar älskar er, kan inte säga det för mycket!

I går började en ny kurs i skolan, kognitiva processer.. Ehh..
svårt. Känns som Matte B all over again, med inslag av fysik.
Det är det givetvis inte, men jag blir så förvirrad av alla siffror
och uppställningar. Blää..

IDag har mamma och jag gjort lite ärenden så jag är glad.
Som avslutning åt vi lunch på sportköket, mums! NyttoAnna
kanske ni tänker nu men haha där har ni fel för jag har precis
käkat några chirre. haha. Dock ska jag och mormor ta en powerwalk
strax, fast i mormors takt. hahahhahahhah va kul..eh.

Vad mer? Jo jag tänkte ju berätta om veckan som kommer.
Vet ni? Johanna kommer hem och det är jag superglad för!

Så här ser mitt schema ut för veckan

Måndag : Det var ju igår. Kursstart/föreläsning
Tisdag : Orvar, fix med mamma, lunch på sportköket, städa.
Onsdag : Möte om kursval, JOHANNA KOMMER HEEM! Äta hos Mathias föräldrar.
Torsdag: Föreläsning, Torsdagsmiddag hemma hos Josse.
Fredag : Än så länge lite diffust.
Lördag: Fest hos Malin i hennes nya lägenhet.
Söndag : Segdegdag

Utöver detta måste jag läsa en hel del plugg-grejs.
Det var allt från mig just nu.

Puss Puss
/Anna

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha söött..powerwalk med mormor..i hennes takt *skratt* :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback