Trevlig avslutning på kvällen

Hej!

Vilken bra dag det har varit! Alex, Björn och Josse
var här och käkade hamburgare+pommes. De fick även
känna på hettan i vår lägenhet. Det är minst sagt..varmt..
Tur att vi ska till Florida i sommar annars hade vi nog brunnit
upp. Oupps, där sa jag visst emot mig själv. Som om det inte
kommer vara varmare i Florida.. Ah, Florida! Fatta att vi ska dit,
att JAG ska dit? Äntligen, efter alla dessa år.. hihi. Det har ju alltid,
eller iaf sedan cirka 13 år tillbaka varit något av en dröm för mig,
att komma dit. Helt sjukt.
Ser fram emot den här sommaren. Riktigt, riktigt mycket.
Oj, där svävade jag ut lite..

När våra gäster åkt hem gick jag och Mathias ut på en liten promenad.
Fly undan värmen lite. Mysigt.
Sen gick vi hem där darlingen kikade på fotbollsmatch på tv och jag tog
en jätteskön dusch. Underbart.
Pratade lite med my best friend Åhs i tele, gjorde planer inför i morrn och
fredag. Trevlans. Efter det fick jag värsta rycket och hämtade en kall öl till
Mathias. Han är ju trots allt ledig i morgon, valborg. Vilken lyx!
Smuttar själv på ett glas vitt vin. Har redovisning i morgon, men det känns
rätt lugnt. Är i en mycket bra grupp med schysta och duktiga människor.
Vi är nöjda med våra arbeten... SKulle vilja visa upp dem här i bloggen!
Dels har vi gjort ett förbättringsförslag till en blankett från Handelsbanken,
och dels har vi gjort piktogramskisser för ett krisområde. Intressant och kul.
Det bästa av allt är att man inte behöver vara ritexperten, vi är ju inga illustratörer
inte.. Huvudsaken är att vi förklarar det piktogramen står för på ett tydligt sätt.

I morgon är en rolig dag. Vi får hoppas att redovisningen går vägen helt ok.
Sedan bär det av hemåt för min del. Lär väl byta om och fixa mig lite i lägenheten.
Där hämtar Alex och Björn upp oss vid tre tiden och så åker vi vidare och handlar
mat inför kvällen...Det blir revbensspjäll..yummy!
Vi ska titta på Sunes sommar (äntligen ett filmval som jag tycker om! Hoppas bara
att de andra också gör det!!!!) och sedan ta oss till Sky bar för lite drinkar, vin och så
vidare.. Mysig valborg om jag får säga det själv. Vi lär se alla eldar i västerås från skrapan.
Nästan i alla fall! ;)

Är inne i värsta skriv-flowet förresten. Hoppas det märks. Jag är så glad idag för vi har både
ett nytt one tree hill-avsnitt samt ett nytt Gossip girl att se.. Kan det bli bättre?
Två timmars underhållning på hög nivå...
Sedan är det verkligen dags att sova för min del, ska upp en timme tidigare än vanligt i morrn
för att träffa de andra gruppmedlämmarna, Lisa, Hedvig och Jenny!

God natt nu mina kära bloggers, höres på Torsdag! Hinner nog inte skriva så
mycket i morgon.

Puss!

/Anna

Lite bilder som gör mig glad av att titta på :

image98

image100

image101

image102


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback