bloggtorka bloggtorka bloggtorka

Hej

Jag har inte uppdaterat på nästan en hel vecka. Usch. Så får
man inte göra men jag har inte haft ooork. Helt sant.

Saker som hänt sedan dess

* Fått hem papper om att åtal ska väckas mot karln som orsakade krocken i Februari.
* Vi har övernattat på en ö.
* Partat loss med Jansson-släkten.

Är inne på sista veckans semester nu. Ska bli helt ok att börja skolan igen. Skönt att sysselsätta
sig med något, lixom. Går ju bara hemma och driver. Tar en runda runt blåsbo, dricker kaffe hos Mormor,
tar en repa på stan för att checka läget lixom. Just ja, så kollar jag OS också.
Näe, dagarna måste återgå till det normala, det hör jag det.

I helgen blir det kräftskiva ute I Kvicksund. Kan förövrigt meddela att torsdagsmiddagen denna vecka kommer äga rum på Ikea. Jag och Mathias bjuder på korv. Vi har råd att bjussa på fyra korvar var, har vi räknat ut. Är nämligen lite småfattiga just nu...Ehum. Det ska bli najs med pengar nästa vecka om vi säger så.
Om ni undrar varför vi valt att förlägga "the dinner" på Ikea är det därför att kräftshopping til lördagen ska inhandlas och så. En hel del.

Återkommer kanske imorgon, om orken håller i sig :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback