Kycklingsallad för första gången!

Ja det vad jag åt på gränden för ett par timmar sedan.
Har aldrig testat deras kycklingsallad förut och den var
verkligen jättegood!
Var där med Johanna och Linda. Vi snackade bort ett par
timmar.. underbart!

Jag har känt mig lite tom den här veckan efter bröllopet.
Såg ju fram emot det så mycket och så "poff" var det över.
Men det händer ju massa trevligheter framöver också.
båttripp med övernattning på ö, släktfest och kräftskiva i
fina kvicksund. Så allt kommer bli bra.

Jag är en människa som älskar fester och mingel av alla
de olika slag. Känns så lyxigt att skåla i ett glas champagne
eller vin och äta något gott med de bästa vännerna.
Då lever jag! Ok, inser att det där lät extremt ytligt och jättefånigt.
Men så är det :)

Just därför har jag sitter jag i denna stund vid min lilla dator
med ett glas rött vin och ett par kex. Mums!

Ha en skön kväll

Puss puss

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback