Listdax! Snodd från Cillan!

Har du någon tatuering? Jajjamensan. En till vänster under naveln. Hajar ni? Kinatecken för "lycka". haha.
Civilstatus? Jag är tillsammans med en karl vid namn Mathias.
Är du kär i någon? Är därför rätt kär i denne :P
Önskar du att du bodde någon annanstans? Hoppas på att snart flytta till en tvåa fast i samma område.
Tänker du på självmord? Nej!
Tycker andra att du är attraktiv? Man får väl hoppas på att min alldeles egna borst tycker det :P
Vilken parfym använder du? Olika. Min lacoste är en favorit.
Vad är du rädd för? Att hemskheter ska drabba mig och mina närmaste, ormar..
Gånger du varit kär: 3-4 ggr kanske? plus minus någon. Riktigt, riktigt kär, två.
Hjärtan brustit på grund av dej: Ett.
Gånger ditt namn varit med i tidningen:  Två gånger typ.
Vad är du allergisk mot? Ingenting.
Var har du ont? Inte ont nånstans förtillfället.
Favoritserie? SATC, Gossip Girl, NCIS, One tree hill, Heroes...
Är du glad nu? Jofyfan
Stockholm är: Sveriges huvudstad, trevligt plejs
Göteborg är: En mycket fin stad.
Ett land jag helst vill besöka: USA igen. Har fått tillbaka min USAabstinens. Lite av den iaf :P
Väntar på: Fotbollsmatchen idag
Vem såg dig helt naken senast? Mathias
Har du funnit livets mening? Säkert inte helt, men nästan.
Varför grät du senast? När jag såg "PS I love you! häromdagen. fyfaaaan
Hur många tv-apparater finns i ditt hus? En.
Vilka länder har du varit i? Sverige, Norge, Dannmark, Finland, Grekland, England, Mallorca, Bulgarien, Cypern, USA.
Röker du? Nej inte vardagligen
Längtar du till julen? Faktiskt inte speciellt mkt. VIll ju behålla sommaren så länge det bara går.
Känner du för att döda någon nu? Nej usch!.
Vad har du i väskan? Allt du kan tänka dej. hahaha. men plånka, lite smink, nåt papper,haha.
Antal barn? Två. Högst. haha.
Vilka communities är du medlem på? Lunarstorm o Facebook!
Vad är du svag för? kärlek o livets goda (god mat, gott vin o värme)
Vilket datum fyller du år? 31 maj
Borde våldtäktsmän avrättas? Nej, tortera dem på de värsta sätt och bura in för livet istället.
Har du körkort? NEJ (blundar och låtsas om som jag aldrig sett denna fråga)
Har du någon gång skottat snö? Long time ago. Usch. Tråkgöra.
Vem ringde du senast? Hm, Johanna tror jag?
Har du någon gång varit medvetslös? Nej!
Har du hånglat med fler än 50 personer? Nopes!
Har du gjort nåt riktigt dumt? Ja.
Har du åkt ambulans? ja i februari i år när vi krockade
Har du gjort nåt riktigt olagligt? Ja..
Har du någonsin blivit polisanmäld? Nej!
Har du någonsin slagit ner någon? Nej!
Senaste person som sov i din säng? Mathias
Senaste person som såg dig gråta? Mathias
Senaste person som fick dig att gråta? Mathias haha närrå en annan filur var det minsann
Senaste person som du delade en drink med? Hmm? vet inte???
Senaste drink du köpte? Köööpte??? Hm.. nån på krogen
Tar du droger? Nej!
Dricker du? Ja men det är ju trevligt att dricka lite vin på helgen
Vilka kläder sover du i? I tosor eller som gud skapade mej
Har du ett jobb? nejj är studerande
hälsofreak? nej det är jag inte
Vill du gifta dig?
Nån gång i framtiden vill jag det :)
Favoritår? 17-årsåldern kanske då man inte visste vad bekymmer var
Saknar du någon just nu? Morfar och farfar saknar jag jämt
Senaste låt du hörde? Lyssnade på en konstig låt i morse med the weronicas
Snyggaste kändisen? Ooooo. Måste säga min kära nickan
Vad vill du bli? Informatör eller journallist
Favoritdjur? hund eller häst
Vad har du på dig? ett par små rosaprickiga shorts o ett vitt linne
När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Imorse. var på promenad
Drömde du något inatt? I så fall - vad? jobbig dröm
När skrattade du senast? I dag, var inne på alex schulmans blog..
Berätta något om dig själv som folk inte känner till: Är en riktig tänkare. Tänker föör mkt
Tycker du om att dansa? på uteställen såå
Nämn något du ångrar: Kunde ha skött vissa saker i mitt liv så mkt schystare och bättre
Delar du en hemlighet med någon? ja
När var senast någon stötte på dig? Haha det minst jag inte för karln räknas väl ej?
Vilken film kan du alla replikerna till? Sunes sommar
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor o ett glatt humör och att han älskar mej
Har du någonsin blivit kär vid första ögonkastet? Nja..
Vad är det första du lägger märkte till hos det motsatta könet? utseendet, ansiktet, ögon.
Favorithobby? Rå om mig själv på diverse sätt, shoppa o så...umgås med vänner
Är du för blyg för att bjuda ut någon? nej det vågar jag
Är du romantisk? försöker vara ibland iaf
När kysste du någon senast? imorse
Är du nöjd med ditt utseende? sådär. skulle gärna slippa ärret i pannan om man säger så. fyfan
Vad ska du göra imorgon? Gå på bio med mamma.
Vilken är din högsta önskan? Att jag får känna mig lycklig nästan jämt
Vilken del hos det motsatta könet är sexigast? Rösten maybe?
Nämn något du tycker att du är bra på:  Lyssna, stötta och vara muntra upp. Skriva när jag väl lägger manken till. Engagera mej när jag tycker att någon behandlas fel.
Nämn något du tycker att du är dålig på: Matte, tänka klart ibland
Pinsammaste du gjort? HAHAHAHHAHAH. Johanna, Kajsa och Linnea vet. fyfan
Vem/vilka vet mest om dig? Johanna
Är du bra på att måla? haha. vilket skämt
Är du morgon- eller nattmänniska? kvällsmänniska för det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback