Shopping åt mormor på stan och världens godaste kaffe.

Heej!

Hoppas ni mår bra, det gör jag.

Haft en bra slappdag so far. Gjorde några ärenden åt min mormor på stan.
Strumpbyxor, knästrumpor m.m.
Sånt som hon behöver. Sen lämnde jag grejerna hos henne, läste senaste damtidningen (hihi)
och drack en kopp kaffe. Riktigt gott var det, bland de goaste kaffedropparna jag smakat.
Några av er vet ju om att jag fick en koffeinkick som heter duga förra fredagen. Riktigt läskigt var det.
Drack tre koppar på en timme vilket var för mycket för mig. haha.

Ikväll blir det kräftshopping och korvmiddag. Läs mer om det två inlägg under eller nåt.

Vet ni? På måndag börjar skolan. Blir helt okej.

Puss på er

Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Jag undrar när ni ska till hälla. Ska ju också dit, vid 4 kanske.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback