Sitter här i skolans splitter nya macsal o funderar lite

Hej!

Då var höstterminen igång då. Känns helt oki.
Efter lite krångel me dkursregistrering verkar allt nu
ordnat. Nu kommer jag läsa två halvfartskurser.

1. Grafisk kommunikation - Verkar superbra. Nyttig.
2. Lättläst och avlyssnat - Säkert otroligt nyttig!

Utöver detta hoppas jag ha lite extra tid så att jag kan
hitta ett extrajobb. Vill tillbaka till assistentyrket, eller
något annat inom vården. Kanske låter jättekonstigt för er,
men jag saknar verkligen att göra "nytta". Verklig nytta.
Den här utbildningen kan, enligt mig, kännas väldigt
ytlig ibland och jag saknar att känna att jag är viktig
för någon annan..Så det ska jag försöka lyckas med nu.
Kan tänka mig att jobba med äldre igen.. Eller som personlig
assistent. Vi får se. Sen är det alltid bra med lite extracash också.

Sitter här i skolans nya, fräscha macsal och skriver. Mitt tåg går hem
om tjugo minuter. Jag har skickat ett fjäskmejl till Mathias och frågat
om han kan hämta mig på stationen. Jag är trött och hungrig efter
den här första dagen... hihi. Vi får väl se om han står där då.

Jaha, what else? Jag saknar mina tjejer. Dejt iveckan kanske?
Tjejkväll? It was aaages ago.

Jahaja, nämen nu anaser jag mig vara färdig med den här texten.

Ha det så bra

/Anna

Kommentarer
Postat av: Elin - beställ design av mig

Visst är Dekår fint? :) Superfräscht!

Postat av: CiiLiiA

Jag saaaaaaknar mina tjejer!!! Men det blir svårt för mig att hinna. Imorgon har jag lovat att klippa Pazai på kvällen och på torsdag och fredag praktiserar jag kväll... :( Jag vill seeeees!

2008-08-26 @ 21:07:14
URL: http://ciiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback