The Wedding

Heej!

Mathias och jag har precis varit och lämnat tillbaka Alex
fina brudklänning på Ruths. Brudparet themselfes befinner
sig på honeymoon där ett spa i rättvik stod som destination.
Där får de förhoppningsvis återhämta sig från all uppståndelse
kring bröllopet och bara rå om varandra.

Bröllopet ja.. Kan lugnt säga att det var en av de bästa dagarna i
mitt liv. Dagen var helt perfekt med en genomgående känsla av
kärlek och lycka för hela slanten. De passar så bra ihop, Alex och Björn,
och de var så vackra!

Blev många tårar, både i kyrkan och på bröllopsfesten. Och vilket
partaj!

Till brudparet, mina underbara vänner Alex och Björn vill jag säga:
TACK för attt jag fick vara med och dela den här dagen med er.
Älskar er och är så glad att jag får vara er vän!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback