Halva tiden har snart gått..

Har snart avverkat halva tiden på min utbildning.
Det hela går rysligt fort och det pirrar i min mage
när jag tänker på att jag snart (förhoppningsvis!)
kommer få jobba med det jag alltid velat jobba
med.

Känner mig fortfarande osäker med det grafiska,
men jag kämpar på och inser att det inte blir
vad jag kommer söka mig till i framtiden.

Efter ett besök på Natur&Kultur förra torsdagen
blev jag enormt inspirerad av att jobba som 
redakör på ett bokförlag. Inte direkt ett arbete
man får utan någon erfarenhet, men kanske något
att satsa på längre fram!

Puss!

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Alltså bröllopet. Herreguuuud! Han söp ju henne under bordet för fan och hon är såååå naiv! Jag tyckte hon var värre än någonsin i det här avsnittet. Usch! Och så jäkla ful. En anka i silikon och han ser ut som en jävla luffare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback