Happy days!

Hej!

Nu kan jag blogga lite igen, eftersom vi haft redovisning på
den där uppgiften jag berättade om förut. Jag känner mig verkligen
i underkant med mina kunskaper i indesign! Måste, måste, måste
bli bättre! Det känns i allafall jävligt skönt att det är färdigt. Nu kan
jag slappna av i ett par dagar innan det är dags att ta nya tag.

Idag ska vi på studiebesök, på Natur&kultur i Stockholm.
Blir jättespännande att se hur det fungerar på ett bokförlag.
Tar elvatåget till Stockholm, där jag ska träffa Emelie och Lisa från klassen.
Vi ska käka och strosa runt lite innan det är dags att bege oss till Karlavägen.
Tror det blir en bra dag.
Efter studiebesöket ska jag försöka ta mig hem till Västerås så fort som möjligt
eftersom det är torsdagsmiddag hos Josefine ikväll. Blir nog lite sen.

Jag och tjejerna var och hälsade på Åhsen i Märsta igår. Ni ska se hennes
lägenhet, riktigt fin var den :) Kändes lyxig och så.

Jaha, det här blev en liten uppdatering på vad som händer just nu i mitt lilla liv.

Puss

Ann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback