Jag vart utmanad

Av Cillan så här kommer en liten lista..

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
1. Idol
2. Halv åtta hos mig
3. The Hills
4. Beverly Hills 90120
5. Dexter
6. Supernatural
7. Navy CIS
8. One Tree Hill

8 saker jag gjorde igår
1. Åkte tåg
2. Pluggade
3. Åt/fikade hos mormor
4. Pussade Mathias
5. Städade
6. Blandade fyra st GT
7. Drack vin
8. Yrade i nattmössan framåt småtimmarna

8 saker jag ser fram emot

1. Tjejkväll i Märsta, Johannas place
2. Onsdag klockan tolv
3. Nästa fredag då vi ska hem till Alex och Björn
4. 19 December, jullov!
5. Utgång på juldagen, woho!
6. Nyårsafton
7. Januaris CSN
8. Sommar o sol

Favoritrestauranger
1. Jensens
2. Atrium
3. Grekiska Kolgrillbaren
4. Tsatsiki i Uppsala
5. Limone
6. McDonalds (haha)
7. Hongkong
8. Hmm.. Gränden? hihi 

8 saker på min önskelista
1. I.D-smink
2. Parfym
3. Underkläder
4. Hårgrejer 
5. Produkter från Dermalogica
6. Resa till USA
7. Körkort
8. Att få fortsätta att må lika bra som jag gör nu. Tänk att
livet kan vara så bra. Önskar att alla får må bra :)

Jag utmanar
ALLA som vill!

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Åh, nu måste jag fylla på min lista! Fick lite inspiration här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback