Alla Hjärtans Dag!

Hej!

Hoppas ni alla hade en fin och mysig alla hjärtans dag :)
Det är något så glatt och kommersiellt över den dagen,
att jag inte kan undgå att inte tycka om den.
Fast kanske skulle det låta annorlunda om jag var singel?
Har ju inte varit det på alla hjärtans sedan.. 2002...haha.

Vi hade det iaf mysigt igår, jag och karln. Fick en fin ros,käkade
smörgåstårta(haha) och drack rosa bubbel som vi fick av mamma:)
TUSEN TACK!

På dagen filmade vi även färdigt vårt lilla cykelprojekt i skolan.
Vi ska klippa och redigera på måndag. Blir spännande!
Hörrni gänget som  ska med till örebro : Fått lite tips av en klass-
kompis om bra uteställen.. :) Bra va?

Har även läst och gått igenom massor av dagboksinlägg
jag skrivit. Herregud va kul vi har haft genom åren. Jag blir
riktig stolt,mitt bland all hjärta och smärta.. Minns allt som det vore
igår.

Nu ska jag strax bege mig ner mot stan. Har lite ärenden att göra
och ett brev att posta. Kanske ser man även någon kändis nere
på västerås gator? Stor chans för det nu, i schalgertider som dessa..

Puss på er alla, ät en ostfralla (gammalt, hederligt anna-avslut)



Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Åh, jag LÄNGTAR till Örebro! Ska bli så jävla kul!

2008-02-15 @ 14:17:28
Postat av: Johanna

Önskar att jag kunde följa med...men snart kommer jag hem :))))) Älskar dig Anna! Puss puss

2008-02-17 @ 18:38:26
Postat av: CiiLiiA

Vill inte tjata, men har inte fått pengarna...

2008-02-17 @ 22:21:12
Postat av: Anna

JOhanna: Ja snart kommer du hem, och jag längtar såå mkt till dess. Då jävlar=) puss min älskade jhanna!

2008-02-18 @ 08:37:32
Postat av: CiiLiiA

Märkligt.... Kollade imorse och då fanns ingen överföring. Gjorde ni det från Nordera, kan ju ta lite tid då. Jaja, kollar igen när jag kommer hem.

2008-02-18 @ 14:30:41
Postat av: CiiLiiA

Näe, jag har inte fått något :(

2008-02-18 @ 16:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback