Det blev inga semlor för oss...

Hej!

Nyss hemkomna från Mathias mormor och morfar.. Efter det tog vi en avstickare till Maxi.
Handlade lite grejs till middagen på torsdag, bland annat.
Fick en tidning av min karl också. Thanx love!

Egentligen skulle vi köpa semlor också, men vi fick sockerchock så det räcker och blev över
hos Ulla-Kajsa och Torsten :P Massor av fikabröd + tårta. I am full!
Får vänta till nästa tisdag istället :P

Nu ska jag... göra ingenting. Ta en dusch kanske, slappa lite.
I morgon börjar jag inte förrän kvart över ett. Vi har något himla obligatoriskt skit
vi måste på, som känns väldigt onödigt!
Studieteknik och högskolans värld heter det tydligen.. Ehh..
Får se hur värt det blir.

Åh, om man hade ett badkar! Då hade jag tappat upp ett hett, ångande bad och
läst min tidning
Underbarrrrrrrrt...

But it ain't happening...

Puss och godnatt....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback