Det blir en najs helg asså..

Heej!

Det har varit en trevlig kväll! Alex och Björn kom hit och
torsdagsåt. Vi bjöd på hemgjorda piroger och sallad. ¨
Till efterrätt marängschviss eller hur det nu stavas :P

När vi, en halvtimma senare stod och avnjöt en varm
dusch ringde telefonen. Det var mr huga som frågade om
vi ville hänga på dem och bowla imorrn kväll. Of course sa vi.
Först ska vi käka och förfesta lite här hemma hos oss.

Blir ju en kanonhelg det här. En tvådagars. Det var fan evigheter
sedan, kärring som man blivit. hahahahahaha...

Vet ni, igår köpte Mathias glamour till mig. Man fick med
Kate Moss nya doft. Kan inte riktigt bestämma mig för
om jag tycker om den...:P
Men jag tror det. Gratis är bra, är vårat motto såhär några
månader inför USA-resan...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej gumman!! Här är det bra, ska snart lämna kontoret... USA-resan? är det nått jag har missat? Puss

2008-02-07 @ 23:49:37
Postat av: CiiLiiA

Marängswiss.

Hallå, tid imorgon tack! Du får ringa eller messa mig om det.

Postat av: CiiLiiA

Tid i eftermiddag menade jag såklart.

2008-02-08 @ 06:49:45
Postat av: elin

Åh bowla, gud vad roligt :-)

O USA? :D:D Spännande!!

2008-02-08 @ 11:27:14
URL: http://dizdizdiz.blogg.se
Postat av: anna

Johanna!

Hej gumman! Skönt att höra att du har det bra där borta bland spanjorerna och så=)
Jaa, jag ska med delar av familjen andersson till
florida i juni! I TRE VECKOR!
Saknar dej gumman! Pusss

2008-02-09 @ 13:06:03
URL: http://annastextochtankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback