Försäkringspapper och sånt.

Hej!

Hemma igen efter en tur till Kärsta samt Kungsåra.
I Kärsta fyllde vi i försäkringspapper och i Kungsåra
fikade vi och pratade. Världens bästa mamma ska
bjuda mig på en klippning imorgon. Otroligt snällt
av henne då mitt csn fortfarande krånglar och man
samtidigt är lite deppad av krocken...

Funderar på en radikal förändring..hihi.

Imorgon får min karl lön, så då ska vi äntligen få
storhandla... Haha, det låter verkligen som vi är
urfattiga, men eftersom jag inte fått studiemedel
sedan december har vi verkligen fått snåla.
Det som strular är att jag bara ansökt om lån för en termin.

I morgon ska jag byta plåster på stygnen. Är lite nervös över
det..

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman! Hoppas att det borjar kanns lite battre for var dag som gar... Tack for ditt inlagg forresten, det blir man glad av! :)Vad roligt med klippningen, kanske en bild nar det blir klart? :) Jag tankte bara saga att eftersom att CSN (nastan) alltid kranglar ar det alltid battre att soka om for mycket, sa skulle det visa sig att man inte pluggar/inte behover pengarna ar det lattare att saga upp CSN an att fa det... Hoppas att de ger dig pengar snart! Puss

2008-02-27 @ 04:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback