Fotbollskväll på rådmansbacken resulterar i onyttig Anna

Hej!

Varit stolt över mig själv hela dagen, eftersom jag
inte ätit något onyttigt. Men så kommer jag hem efter
en tjejkväll hos Josefin, och hittar Mathias tillsammans
med sin bror Robin framför tvn..med COLA OCH CHIPS!
Kunde jag hålla mig? Of course not!

Trodde skolan började kvart över nio imorrn, men efter
lite smsväxling med Minna fick jag reda på att så icke var
fallet. Kvart över ett (akademiska kvarten är a och o)
drar det igång.. Men Minna och jag ska manusskriva
redan vid elva. Skönt att få det färdigt!
Ska ta med mig lite hemmagjorda piroger till skolan.
Lunch. Mums!

Vet ni? Klockan är tio i tio och jag är trött. Så trött
att jag funderar på att stänga ögonen snart.
I feel old.

Puss och godnatt

Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Själv gick jag och la mig klockan 9. Jag gör det nuförtiden. :)

Postat av: CiiLiiA

Vet inte du att Josse stavar med E på slutet? JosefinE? Haha, du skriver ju alltid med N på slutet. :D

2008-02-20 @ 18:19:13
Postat av: CiiLiiA

UPPDATERA!!!!!

2008-02-22 @ 16:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback