Ge mig en minisemla!

Hej!

Ja, semlans tid är här.

Givetvis ska vi också handla varsin ikväll. Själv har jag siktet
inne på en sådan där liten minisemla.
Det räcker för mig, annars blir det för mastigt.

Varit iskolan. Föreläsning i filmhistoria.
Rätt sömnigt stundtals..

Idag fick jag en fin komplimang av en fellow infodesignare
som gjorde mig så glad. Vi satt och åt lunch när hon berömde mig
för mitt tal och mina texter i aftonbladetarbetet.. "Det verkar som du har
koll och vet vad du gör". Det gjorde mig så glad. Någon form av bekräftelse.
Jag som var så nervös inför det där talet. Otroligt skönt nu när det är avklarat.

Somnade på tåget på väg hem. Satt mittimot en karl i SVT-jacka, SVT-nyckelring och SVT-vantar.
Antar att han arbetar på SVT...

Nu e jag hemma och det e så skönt!

Puss Anna

Kommentarer
Postat av: Elin

åh temla..:) ät lite åt mig med:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback