Hemmagjordaa hamburgare och spinning på det.

Hej!

Mums, idag smaskade vi hemmagjorda hamburgers.
Delicious.. Bland det bästa som finns, tycker jag.
Med gurka, lök och ketchup på. Och en ostskiva på burgaren.
haha.

Efter två hamburgare och ett avsnitt One tree hill trampade
jag iväg till friskis och svettis. Var på ett medelpass/spinning.
Nöjd och glad bastade och duschade jag där. Färdiggjord inför
kvällen ligger jag nu i vår sköna säng med datorn på magen..
Najs!

En kul grej som händer i höst är att Friskis och Svettis ska
utöka sin verksamhet till Rocklunda. Det kommer alltså finnas
två friskis i Västerås.. Perfekt. Vi bor ju supernära Rocklunda så
vilket av de två ställena jag kommer ansluta mig till är ju ganska logiskt.

Skola i morgon. Hördes ryktas om att min grupp ska stanna kvar och
planera lite efter vi slutat. Därför tar jag med matlåda sedan igår..
Oxfilé och potatisgratäng..mums!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback