Joggingtur med karln

Heeeeeeeeeeeej

Är dålig på att uppdatera här förtillfället... ingen inspiration!

Idag kastar jag dock iväg ett litet inläg.

Har nyss varit ute och joggat med Mathias. Dock blev jag så otroligt
trött idag, hade ingen ork och det gjorde ont i tårna också.
Så jag sa till karln att jogga före.
haha. Nu märker jag att han verkligen joggar i min takt (sakta)
för när han fick springa själv, då sa det bara "wroooom"
och så var han puts väck borta!
Vi måste ju bli fit for fight för i helgen då det vankas skojsigheter..

Åh. I går blev vi färdiga med en film som vi gjort i skolan.
Jag är så stolt över min grupp. Kanske lägger upp den här
när allt är redovisat och färdigt?

Ikväll ska jag på tjejkväll till Josse. Blir superb!

Eh, ingen ork och ingen lust att skriva något mer.
Bloggtorka, kallas det för.

Puss!
/Anna


Kommentarer
Postat av: Sanna

fin blogg

Postat av: CiiLiiA

Jaaaa! Jag vill se film!!!

2008-02-19 @ 13:26:32
URL: http://ciliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback