Rejält bakis..

Var jag när jag vaknade vid niotiden imorse. Blev en del alkohol igår..
Haha, men det var kul!:)
Spelade kort och så. Åt. Sen bowlade vi på strike, riktigt roligt! Länge sedan nu.
Men i morse var det alltså segt. Tog en huvudverkstablett, drack lite vatten, beklagade
mig lite och somnade sedan om på min karls underbara arm. JAG ÄLSKAR MIN KARL!
När vi vaknade ingen tre timmar senare mådde jag prima. Underbart mysigt att vakna upp i vår säng
på helgen...Tycker om lägenheten så otroligt mycket. Vet ni hur skönt det är att slippa ta taxi hem efter krogen?
lovelylovely.
Nu har vi nyss ätit lite omelett och kvarblivna chips från igår.,..mumsmums. Är grymt sugen på glass
med chokladsås också.. Ehh......

Sen är det dags för att göra sig iordning till kvällens partaj hos Linda och Robban!Yeah!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Hej gumman. För ni över 100 kr till mitt konto för taxiresan. Vore jättesnällt... :)

2008-02-11 @ 10:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback