Skakad.

Hej!

Idag har vi tagit det lugnt. Åkte och fikade hos Mathias mormor.
Träffade Josse, skönt att se att henne.
Tankarna maler fram och tillbaka.
Usch.
Minns sekunderna innan kraschen och efter så väl.
För er som undrar : Alla är ok, ingen fick allvarliga skador
vilket är ett under då vi krockade i 90 km/timmen.
men jag känner mig mör i hela kroppen, det ömmar och
det enda jag tänker på är den där jävla kraschen och
vad som hade kunnat hända.

När vi varit hos Mathias mormor åkte vi för att titta på Josses
atos som stod på en bilverkstad är istan. Den var ju helt mos.
Ska lägga upp en bild sedan.

Jag är så trött, hela hela tiden. Vill bara ligga och vila.

Tack för allt, underbaraste ni! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback