Stygnen i pannan

Ska puts väck på fredag klockan tjugo i tre!
Efter det måste jag vara supernoga med att inte sola
ärret under det kommande året.
Verkligen superbra med tanke på vår Floridaresa till
sommaren... Men men, det går att skydda med tejp, keps eller
bandana. Det löser sig :)

Idag mår jag bättre. Känner mig inte lika öm i kroppen längre.
Mathias därimot att svinont i bröstmuskeln, stackarn. Men det var
ju ingen spricka, kunde ju läkarna konstatera..
Han äter ipren som vi fick av bästa Josse igår.

Nästan så man blir lite rastlös här.. Men är åtsagt att ta det lugnt
och vila så jag gör väl det..
Vet att klassen har lite partaj i Eskilstuna idag, och jag hade gärna åkt
dit men det är bäst att lyda farbror doktor..=)
Kan ju hända att man blir tröttare under dagen, som jag blev igår.

Snart ska vi käka pasta med någon slags Chilipesto som Mathias
fick av min mormor Nisse i namnsdagspresent.

Puss!

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Haha. Mormor Nisse.
Skönt att du känner dig bättre gumman. Stackars Borst som har ont :(

2008-02-26 @ 12:54:12
Postat av: Linda!

Hej!
Vad bar att du mår lite bättre. Hoppas mathias mår bättre snart med.. Karm på er

2008-02-26 @ 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback