Tre viktiga samtal ;)

Hejsan!

Idag har jag belägrat telefonen.

Först ringde jag

CSN: Äntligen verkar det som det kommer ordna sig. Jag kan göra studieförsäkran
redan ikväll. Tur att jag ringde, annars hade det nog dröjt längre.

Sen ringde jag..

Hårpunkten: Blir som tidigare nämnt bjuden på en klippning av mamma. Klockan fem
ska jag dit. Spännande. Bara de inte klipper i stygnen.

till sist slog jag numret till...

Länsförsäkringar, mitt försäkrningsbolag. Fick prata med en trevlig kvinna, Birgitta. Hon
skulle skicka hem skadeanmälningspapper till mig, bums!

Idag blir det storhandling. Najs Najs!

Mathias har ont, riktigt ont. Stackarn.. Det kommer väl efter.

Puss!

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Försökte ringa dig idag, men du svarade inte. Hör av dig om det är något eller om du bara vill prata av dig. Puss!!!

Postat av: Elin

usch, har läst om allt som har hänt. änglavakt.
hoppas allt är bra med dig!

2008-03-02 @ 23:04:02
URL: http://hamsterflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback