Dagen är kommen...

Ja om ni läser inlägget under vet ni vad jag menar med den rubriken :)

Det var supertrevligt hos Alex o Björn igår. Vi bjöds på Lasagne med kladdkaka som efterrätt. Så jävla gott.
Sen tittade vi på handbollsmatchen som vi tyvärr förlorade.
Jag höll på att få en hjärtinfarkt på slutet, extremt spännande!

Idag hoppas jag hinna med tio i tolv tåget hem. Runt tre ska jag träffa Alex på stan, vi ska köpa mat (Spicy hot) och godis. Det gäller att bunkra upp.

Hoppas ni alla får en skön fredag!

Puss Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Jag förstår inte rubriken.... :)

Postat av: CiiLiiA

Eller ja... ni ska Lana. Okej, då fattar jag :D Gott med Spicy Hot. Jag åt där igår - i min ensamhet. Puss

2008-01-25 @ 09:32:11
URL: http://ciiliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback