Förkyld en underbar fredag!

Heej

Sov inte så länge idag, till nio typ.
Mathias sa åt mig att vila i dag eftersom jag
e grymt förkyyyyyld.
Ingen feber i alla fall, skönt!

Så det har jag gjort fram till nu.
Rostade nyss två limpmackor med ost på
och drack (Dra på trissor) ett glas mjölk till.

Om en halvtimme ungefär hämtas jag utav mamma
och Kajsa. Vi ska ner på stan och kika efter böcker till
Kajsas utbildning. Lagboken bland annat. Min syster är
så smart. Smartast i hela familjen tror jag..

Längtar till kvällen!

Puss på er alla!

/Anna

image90

-Halvsega jag.

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Saknar dig!!!!!!
Hoppas du mår bättre snart gumsi.
Puss!

Postat av: CiiLiiA

Oooooojjjjj!!! Tack för tipset! hahahaha!

2008-01-20 @ 18:33:56
URL: http://ciiliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback